Om nadja


Jeg er en 19-årig, der lever hos sine forældre på Frederiksberg, men drømmer om at flytte hjemmefra til en lille lejlighed
med kat og vaskemaskine. Jeg hedder Nadja, og jeg laver næsten ikke andet end at brokke mig, eller befinde mig på
Baresso. Jeg blogger for at have noget at lave, men ikke fordi mit liv ikke har indhold. Jeg blogger for at kunne få styr på
mine ting og tanker, og jeg hader at læse andre blogs.
Så begynder eksamenerne. Jeg synes lige jeg er startet på gymnasiet, men pludselig er det ovre. Jeg bliver student til sommer, og hvad sker der så? Så skal man have et arbejde, og flytte hjemmefra, og ud at rejse, og blive voksen. Jeg gider ikke rigtig være voksen, for at være ærlig, men det der med at flytte hjemmefra lyder da meget fristende. Men hvordan gør man så lige det? Der er simpelthen så meget at tage stilling til efter translokationen - og jeg ved ikke engang, hvordan man søger job.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar